Wednesday - February 01, 2017

First and foremost clients want information.

Konrad Budek evigo.pl / Katarzyna Grzesiak, Asystent Zarządu MS POS Poland

Choć optymalizowanie procesów biznesowych jest obecnie wyzwaniem dla każdej firmy, to retailerzy, wraz ze skomplikowanymi łańcuchami dostaw mogą z tego tytułu odnieść szczególne korzyści.

Według raportu McKinseya to właśnie daleko posunięta optymalizacja procesów była kluczem do niskich cen, które oferuje internetowy gigant. Optymalizowany jest każdy etap działalności, od pobierania towarów od dostawcą aż do momentu sprzedaży.

Informacja kluczem do optymalizacji

– W nowoczesnym handlu detalicznym, klienci powinni otrzymać szybką, rzetelną informację na temat cen oraz dostępności produktów bez względu na to przez jaki kanał skontaktują się z retailerem. Jeżeli ktoś zdecyduje się na zakup, chce otrzymać towar. Dlatego sprzedawca powinien mieć kilka możliwości wyjścia naprzeciw tym potrzebom: móc wyszukać towar w innym sklepie być może w centralnym magazynie, zorganizować dostawę do domu czy też odbiór w innym sklepie – wskazuje w rozmowie z portalem Evigo.pl Katarzyna Grzesiak, Asystent Zarządu w firmie MS POS Poland – Te wielokanałowe procesy są bardzo ważne i wrażliwe. Równie istotna jest przejrzystość cen, by w sklepie nie płacić wiele więcej niż przy zakupach online. Szybka reakcja na zmiany i potrzeby rynkowe pomaga sprzedawcom sprawić by klienci dokonali zakupu właśnie u nich.

Czytaj cały artykuł