Dlaczego Dynamics AX for Retail

Po pierwsze – wzrost sprzedaży i podnoszenie rentowności

Dynamics AX for Retail – idealne rozwiązanie do sprzedaży detalicznej, obsługujące wszystkie istotne funkcje w handlu detalicznym od przetwarzania transakcji POS (Point of Sales) poprzez analizy klientów, kontrolę stanu zapasów, wspomaganie planowania zakupów, aż do zarządzania przesyłkami, ustalania cen, zarządzania kampaniami promocyjnymi itd. Umożliwiamy modele zarządzania siecią PUSH i PULL.

Dynamics AX for Retail to rozwiązanie dedykowane dla:

SKLEPÓW SIECIOWYCH

GALERII handlowych

SIECI FRANCZYZOWYCH

Optymalizacja procesów logistycznych i nie tytlko

W dobie silnej konkurencji na rynku, szczególnego znaczenia nabiera szybki dostęp do wiarygodnych, łatwych do przetworzenia informacji o wielkości i strukturze sprzedaży, rotacji zapasów. Przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na wdrożenie systemu AX for Retail zgodnie twierdzą, że był jednym z kluczowych czynników pozwalających osiągnąć im przewagę nad konkurencją.

ZARZĄDZANIE CENAMI I RABATAMI

ZARZĄDZANIE PROMOCJAMI

PLANOWANIE ZAKUPÓW

KONTROLA STANU ZAPASÓW

ZATOWAROWANIE SKLEPÓW

WIELOWYMIAROWE ANALIZY

Wsparcie dla OMNICHANELL COMMERCE

Sieci handlowe stawiają na wielokanałowość sprzedaży, czyli „omnichannel commerce”. Wspieramy je w tych działaniach.

Wielojęzyczność

Wielojęzyczność Microsoft Dynamics AX for Retail sprawia, iż system jest chętnie wybierany przez przedsiębiorstwa posiadające sklepy w kilku krajach oraz planujące ekspansję międzynarodową.

10 największych zalet Microsoft Dynamics AX for Retail zdaniem menedżerów, którzy zdecydowali się na to rozwiązanie:

  • lepsze wykorzystanie czasu pracy sprzedawców – sprzedawcy zamiast tracić czas na obsługę skomplikowanych programów czy sporządzanie analiz dla kierowników sprzedaży mogą zająć się aktywną obsługą klientów,
  • szybkie i wygodne przetwarzanie transakcji – klienci nie muszą czekać w kolejkach do kasy, mogą szybko uzyskać informację o dostępności produktów w innych oddziałach sieci sprzedaży, proces obsługi reklamacji i zwrotów przebiega płynnie; system posiada również możliwość wstrzymania i powrotu do rozpoczętej transakcji bez blokowania kasy,
  • utrzymanie pełnej kontroli nad produktami, ich rozlokowaniem na półkach, oraz procesem zamówień – menadżerowie sklepów szybko reagują na popyt ze strony klientów poprzez dokładną wiedzę na temat stanu zapasów, ewentualnych braków towaru itp. uzyskiwanych z wielowymiarowych narzędzi raportujących AX for Retail; rozbudowane możliwości automatyzacji procesu zatowarowania sklepów znacznie ułatwiają utrzymanie stanów towarów w sklepach na odpowiednim poziomie,
  • wszechstronność i elastyczność – wraz z rozwojem sieci handlowej przedsiębiorcy mają gotowe narzędzie do obsługi kolejnych sklepów, mogą tym samym więcej uwagi poświęcić na działania innowacyjne i dalszy rozwój firmy,
  • scentralizowany nadzór nad placówkami handlowymi – moduł centralny AX for Retail pozwala na pełną kontrolę nad dystrybucją, rotacją towarów, uzupełnianiem braków magazynowych, a także nad cenami i polityką rabatową dla określonych sklepów, regionów sprzedaży czy rynków,
  • pełen przegląd wszystkich informacji przechowywanych w bazie – ponad 100 standardowych raportów w pełni pokrywa wszelkie potrzeby w zakresie analizy informacji dotyczących najlepiej sprzedawalnych produktów, raportów dotyczących klientów, najlepszych sprzedawców itp.; istnieje również możliwość tworzenia własnych szablonów raportów,
  • niewielkie wymagania sprzętowe – uzyskane dzięki wysokiej wydajności systemu w zakresie przetwarzania danych oraz komunikacji pomiędzy placówkami sieci; AX for Retail zawiera unikatowe na rynku rozwiązania zwiększające efektywność wykorzystania zasobów sprzętowych Klienta, 9. umiarkowane koszty wdrożenia – charakterystyczna dla innych produktów Microsoft logika systemu oraz przyjazne interfejsy użytkownika sprawiają że proces wdrożeniowy przebiega płynnie, nie zakłócając bieżącej działalności,
  • automatyzacja procesów i bezpieczeństwo – nawet, gdy menedżerowie są poza sklepem mogą być spokojni o ciągłość sprzedaży i zabezpieczenie krytycznych danych przed ingerencją osób nieuprawnionych; bardzo elastyczny system nadawania uprawnień użytkownikom doskonale dopasowuje się do zasad panujących w firmie