Wednesday - February 01, 2017

LEADERS AND TRENDS – RETAIL 2016

CO OBECNIE JEST NAJWAŻNIEJSZYM TRENDEM NA RYNKU I DLACZEGO?

Można powiedzieć “E-commerce, segment zaawansowanych technologicznie urządzeń mobilnych czy ogólnie koncepcja Omnichanell Marketing…” ale można również powiedzieć: jest jeden najważniejszy trend, który nigdy się nie powinien zmienić – wiarygodność, rzetelność i kreatywność. Rzetelne podejście do problemów klienta. Rzetelne i szybkie ich rozwiązania. Skuteczne wdrożenia.

Firmy naszego sektora muszą rozwiązywać problemy biznesowe swoich klientów, przynosząc im wymierne korzyści i przygotowując w najlepszy z możliwych sposobów do okresu dekoniunktury (a takie okresy są pewne jak śmierć i podatki).

INTEGRACJA SYSTEMOWA I APLIKACYJNA

Niezależnie od trendów i narzędzi należy przede wszystkim postawić na integrację systemową i aplikacyjną – łącząc wszystkie procesy biznesowe w swoim przedsiębiorstwie: od zakupów przez produkcję, logistykę, finanse aż po sprzedaż.

Mamy na swoim koncie wiele tego rodzaju wdrożeń: Aflofarm, Rafineria Trzebinia, Grupa Constantia czy Trelleborg. Od kilku lat wdrażamy także rozwiązania retailowe z rodziny Microsoft Dynamics uzupełnione o moduły autorskie dla sieci sklepów handlu detalicznego. Jako pierwszy integrator w Polsce wdrożyliśmy dedykowane rozwiązanie dla branży – Microsoft Dynamics AX for Retail w spółce Ferax (właściciel marki Gatta) oraz w należącej do grupy Action spółce Sferis.

Michał Sopiński – Prezes Zarządu / CEO
MS POS Poland Sp. z o.o.